عباس شفیعی - بهترین وکیل در مشهد - محیا حق توس - مهاجرت به اروپا از طریق کار

مهاجرت به اروپا از طریق کار

به گفته ی عباس شفیعی بهترین وکیل مهاجرت مشهد سفر کردن به مکان هایی که تا بحال نرفته ایم و یا زندگی نکرده ایم، می تواند یکی از بهترین راه ها برای بدست آورن تجربه های بیشتر باشد. حال این سفر هم می تواند تفریحی و چند روزه انجام شود هم اینکه تا چندین سال طول بکشد. در این راستا اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر برای مهاجرت به اروپا از طریق کار هستید تا انتهای این مطلب همراه وکیل خوب مهاجرت باشید تا به‌ دور از زیاده‌گویی و به‌ صورت امیدوارانه و شدنی، اطلاعات ارزشمند و مفیدی در اختیارتان قرار گیرد.

اقامت اروپا از طریق کار

در بین متقاضیان ایرانی گرفتن اقامت کاری اروپا بسیار پرطرفدار بوده و نسبت به سایر راه های مهاجرت به اروپا هزینه کمتری برای فرد در بر دارد. از طرفی هم می توان گفت که از بدو ورود به کشور مقصد تکلیف کار و شغلتان مشخص بوده و در نتیجه درآمد خواهید داشت.

از مزایای مهاجرت کاری به اروپا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استاندارد بالای زندگی

  • آشنایی با فرهنگ‌های مختلف

  • فرصت سفر به کشورهای حوزه شینگن

  • یادگیری زبان جدید

  • بهبود بخشیدن مهارت‌های ارتباطی

عباس شفیعی وکیل مهاجرت به اروپا در مشهد

۲۰۰۲ ۲۰۳ ۰۹۱۵

شرایط مهاجرت به اروپا از طریق کار

با توجه به اینکه شرایط و مراحل اقامت کاری هر کشوری نسبت به کشور دیگر متفاوت است، بهترین کار مطالعه قوانین کشور موردنظرتان خواهد ود. البته یک سری شرایط کلی برای مهاجرت کاری وجود دارد که برای اکثر کشورها صدق می کنند. مانند:

  • سن متقاضی: سن بین ۲۰ تا ۳۰ سالگی بیشترین امتیاز برای مهاجرت کاری را دارد. البته بعضی کشورها تا سقف ۳۲ شال را هم برای مهاجرت در نظر می گیرند.
  • مدرک تحصیلی: به طور معمول مدرک لیسانس یا همان کارشناسی حداقل میزان تحصیلات برای مهاجرت کاری است. البته در این مورد استثناهایی هم وجود دارد. به عنوان مثال نیروهایی که با عنوان نیروی کار ماهر در برخی کشورها مشغول به کار می شوند، نیازی به مدرک تحصیلی بالایی ندارند.
  • مدرک زبان: معمولا برای اشتغال مهاجران حداقل نمره آیلتس  ۶، ۶.۵ و مواقعی ۷ برای اکثر کشورها مورد نیاز است.
  • سابقه کار: داشتن سابقه کار در مهاجرت های کاری بسیار مهم است. زیرا برخی کشورها ۳ سال و برخی هم حتی تا ۸ سال سابقه کار را در نظر می گیرند.
  • موارد شخصی: در این مورد می توان از نداشتن بیماری و یا مشکل پزشکی که باعث اختلال در اشتغال شود مخصوصا بیماری های واگیردار، نداشتن سوء سابقه، داشتن تمکن مالی و توانایی اداره زندگی در کشور مقصد، نداشتن شغلی دیگر در کشور مقصد و نهایتا اثبات برگشت به کشور خود بعد از اتمام مهلت ویزای کاری نام برد.
  • اسناد و مدارک معتبر: پاسپورت، ترجمه مدارک هویتی، ترجمه مدارک مالی و تحصیلی، هزینه ویزا و سفر، رزومه، توصیه نامه کارفرمای کشور مبدا و … جزو اسناد و مدارکی هستند که عموما در مهاجرت های کاری موردنیازتان خواهد بود.

در ادامه بخوانید: مهاجرت به اروپا از طریق کار

عباس شفیعی - وکیل پایه یک دادگستری مشهد

عباس شفیعی وکیل مهاجرت به آلمان در مشهد

بهترین کشورهای اروپایی برای کار

بهترین وکیل مهاجرت مشهد می گوید: به دلیل اینکه هر فردی یک تعریف مشخصی برای خود از خوب بودن کشوری دارد، نمی توان به طور حتم گفت فلان کشور خوب است. چون برای شما شاید بهترین کشور جایی باشد که بیشترین حقوق را بدهد اما برای یک فرد دیگر سطح رفاه و خوشبختی مهم باشد. اما در قدم اول اگر بخواهیم پیشنهادی بر اساس چند معیار مختلف بهترین کشور اروپایی را پیشنهاد بدهیم، باید بگوییم آلمان از لحاظ راحتی اخذ ویزا، نیازمندی‌های شغلی متنوع و بازار کار قوی و دانمارک از نظر میزان حقوق، سطح رفاه و خوشبختی جزو بهترین کشورها برای اقامت محسوب می شوند.

شما می توانید با کمک یک وکیل مهاجرت خبره در زمینه اخذ ویزای کاری به کشور مورد علاقه تان سفر کرده و زندگی راحتی را پشت سر بگذارید. زیرا یک وکیل خوب با تخصص و دانشی که در زمینه مهاجرت دارد، می تواند اقدامات قانونی رفتن شما را در کمترین زمان ممکن و به بهترین نحو حل نمایید.

عباس شفیعی وکیل مهاجرت به فرانسه در مشهد

نحوه یافتن کار در کشورهای اروپایی

بای پیدا کردن یک کار مناسب در اروپا به سه روش می توان عمل کرد:

  • بررسی روزنامه ها و مجله های کاریابی در خارج از کشور: در این روش یک کارفرمای اروپایی در صورتی می تواند شما را استخدام کند که مراحلی از جمله انتشار آگهی در سطح کشوری، انتشار آگهی در سطح اتحادیه اروپا و اقدام به استخدام نیروی کاری اروپایی و انتشار آگهی در سطح بین المللی و اقدام به استخدام نیروی خارجی در اروپا را گذرانده باشد.
  • مراجعه به سایت های کاریابی در اروپا: هر کشوری سایت کاریابی مخصوص به خود را دارد. شما می توانید با بررسی این سایت ها شغل مناسب خود را پیدا کنید. سپس رزومه شغلی را از طریق همان سایت برای کارفرما ارسال و منتظر پاسخ بمانید.
  • بررسی شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، لینکدین و سایر موارد: از آنجایی که برخی برند ها و شرکت های بزرگ جهانی بعد از ارائه مشاغل مورد نیاز برای استخدام نیروی کار در اروپا در سایت های کاریابی و سایت های مخصوص خود، اقدام به انتشار این آگهی در صفحات اجتماعی خود می کنند، شما می توانید از این طریق هم شغل مورد علاقه و مورد نیاز خود را پیدا نمایید.

عباس شفیعی - بهترین وکیل در مشهد - محیا حق توس - مهاجرت به اروپا از طریق کار

عباس شفیعی وکیل مهاجرت مشهد

نتیجه گیری

ویزای کاری در بیشتر کشورها به معنای اقامت دائم نبوده و بعد از دریافت ویزا، برای اقامت یا تابعیت یک کشور باید مراحل جدیدی را طی نمود. البته همه چیز به درخواست و تلاش فرد اقدام کننده بستگی دارد. زیرا اقامت دائم به طور خودکار به کسی داده نمی‌شود. حال با توجه به این توضیحات در مورد مهاجرت به اروپا از طریق کار می توانید با کمک یک وکیل خوب مهاجرت در مشهد اقدامات قانونی رفتن خود را به راحتی انجام دهید. بنابراین از طریق شماره های موجود در سایت با دفتر بهترین وکیل مهاجرت ( عباس شفیعی ) تماس گرفته و تقاضای تعیین وقت مشاوره برای بررسی به این موضوع را نمایید.

مرکز حقوقی محیا حق توس این افتخار را دارد که در کلیه دعاوی، امور شما را به‌ عهده گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا مشاوره تلفنی : 2002 203 0915