عباس شفیعی - بهترین وکیل در مشهد - محیا حق توس - وکیل مهاجرت در مشهد

وکیل مهاجرت در مشهد

بسیاری از افراد وقتی تصمیم به مهاجرت می گیرند از مراحل و اقدامات قانونی آن اطلاعات کافی ندارند. زیرا مهاجرت یکی از پیچیده ترین کارهای قانونی است که بدون مشورت با وکیلی خبره در این زمینه می تواند بسیار دشوار و در گاهی موارد غیر قابل دستیابی باشد. از این رو در ادامه با عباس شفیعی بهترین وکیل مهاجرت در مشهد همراه شوید تا اطلاعات مفیدی در این زمینه بدست آورید.

وکیل مهاجرت

یک وکیل مهاجرت خوب که آشنایی کامل با قوانین مهاجرت به کشورهای مختلف را دارد، می تواند مراحل پرونده مهاجرتی را بسیار ساده و بدون دردسر پیش ببرد. در این صورت شما می توانید به راحتی هرچه تمام تر به کشور مورد علاقه تان بروید. اما بهتر است بدانید که پیدا کردن وکیل مهاجرتی خوب که در کار خود خبره باشد، مهم ترین اقدامی است که قبل از هر کاری بایستی انجام دهید.

نکته: در صورت رد شدن درخواست شما، وکیل مهاجرت در مشهد می تواند با بررسی علت ریجکتی از نظر قانونی درخواست تجدید نظر نموده و یا با ارائه مدارک و اسناد درست درخواست مجدد بدهد.

عباس شفیعی بهترین وکیل مهاجرت در مشهد

مزایای داشتن وکیل مهاجرت

  • یک وکیل مهاجرت خوب برای هر پرونده مهاجرتی روشی مناسب را انتخاب می کند.
  • با حوصله تمامی شرایط شما از قبیل سن، مهارت ها، مدرک تحصیلی، میزان دارایی مالی، مدرک زبان و … را مورد ارزیابی قرار می دهد.
  • از فن بیان و قدرت انتقال دانش مهاجرتی خوبی برای ارائه هرچه بهتر راهنمایی ها و پیشنهادات به موکلان با ضریب گیرایی متفاوت برخوردار می باشد.
  • علم و آگاهی کامل و اشراف به قوانین مسیر مورد نظر را دارد تا بتواند ریسک های ممکن را به حداقل برساند.
  • از ابتدای شروع کار تا انتها که اقامت شما در کشور مقصد است، در کنارتان خواهد بود. و در صورت نیاز اقدامات قانونی انجام خواهد داد.
  • فرآیند دریافت ویزا از سفارت را پیگیری می کند.
  • روش های مختلف برای نقل و انتقال پولی را پیگیری کرده و بهترین روش را پیشنهاد می دهد.
  • در نهایت می تواند پیگیر سایر امور شما در کشور مقصد نیز باشد.
  • در نهایت وکیل مهاجرت حرفه ای و با تجربه می تواند به شما کمک کند که کارهای لازم برای مهاجرت را سریع تر انجام دهید و راحت تر از کشور خود خارج شوید.

عباس شفیعی - بهترین وکیل در مشهد - محیا حق توس - وکیل مهاجرت در مشهد

وکیل مهاجرت خوب در مشهد

بهترین روش مهاجرت

عباس شفیعی وکیل پایه یک دادگستری در زمینه بهترین روش مهاجرت می گوید: برای مهاجرت روش های مختلفی وجود دارد که نسب به شرایط و وضعیت شما می توان یکی از آنها را به کار گرفت تا مهاجرتی آسان و بدون دردسر داشته باشید. در ادامه این روش ها را بخوانید: 

  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری: در این نوع مهاجرت میتوان به شیوه هایی چون کارآفرینی، ثبت شرکت و … که مورد نیاز کشور میزبان است، روی آورد. زیرا برای افرادی که نسبتا سن بالایی دارند، راه هایی مانند کار و تحصیل برای آنها بسته شده و باید از طریق سرمایه گذاری نسبت به اخذ اقامت خود اقدام نمایند. 

  • مهاجرت از طریق کار: برخی از کشورها بنابر اقتضات جمعیتی و … شرایطی برای جذب نیروهای خارجی ایجاد می کنند. البته داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی و مدرک زبان معمولاً جزو اجتناب ناپذیر این روش ها می باشد. همچنین شرایط اعزام نیروی کار و مهاجرت کاری برای افراد با مدرک زیر لیسانس چندان راحت نیست.

  • مهاجرت از طریق تحصیل: در این روش شما باید مدارک و اسناد مورد نیاز دانشگاه مقصدی که قصد تحصیل در آن را دارید، جمع آوری کرده و با آن دانشگاه مکاتبات لازم را انجام دهید. البته ناگفته نماند که فرآیند اپلای کردن مهاجرت تحصیلی بسیار پیچیده بوده و با ارسال یک مدرک اشتباه ممکن است پرونده مهاجرتی شما موفق نشود. 

  • مهاجرت از طریق اسپانسرشیپ: در این نوع مهاجرت شما مستلزم آشنایی با قوانین مهاجرتی کشور میزبان هستید. همچنین بایستی به سفارت، بضاعت مالی خود را برای سرپرستی از هر فردی که قصد مهاجرت با وی را دارید، ثابت نمایید. 

  • مهاجرت از طریق ادواج: یکی دیگر از راه های مهاجرت از طریق ازدواج با یکی از اتباع کشور خارجی است. در این روش فرد تحت شرایطی خاص می تواند تابعیت کشوری را بدست آورد. البته به یاد داشته باشید که در این زمینه بهتر است یک وکیل آگاه به امور حقوقی در تمام مراحل در کنار متقاضی حضور داشته باشد.
  • و …

وکیل مهاجرت تحصیلی در مشهد

بهترین کشورها برای مهاجرت

  • آلمان: برای مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل، ویزای کاری جاب سیکر، سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت از بهترین راه های مهاجرتی این کشور محسوب می شود. که بایستی با یک وکیل مهاجرت به آلمان در مشهد مشورت های لازم را داشته باشید.
  • کانادا: کانادا از کشورهای مهاجرپذیری است که می توان از طریق تحصیل، کار، اکسپرس اینتری، سرمایه گذاری، خرید بیزینس و …. با کمک وکیل مهارجرت به کانادا در مشهد به آن مهاجرت نمود.
  • استرالیا: این کشور با رفاه بالا، پیشرفته و نرخ پایین بیکاری هر ساله میزبان پذیرای مهاجران بسیاری از کشور های مختلف جهان با روش های کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و … با شرایطی خاص می باشد.
  • و …

هزینه وکیل مهاجرت

از آنجا که حضور یک مشاور یا وکیل مهاجرت اجباری نیست، شاید شما ترجیح دهید که برای صرفه جویی در هزینه ها از تجربه و مهارت یک وکیل یا مشاور مهاجرت استفاده نکنید. اما بهتر است بدانید که امکان دارد با یک خطای کوچک در پرونده ای که شانس موفقیت بالایی دارد، هزینه بیشتری را متحمل شوید یا اینکه شانس خود را به صورت کامل از دست بدهید. از این رو این شما هستید که تصمیم نهایی را برای حضور و همراهی و یا عدم همراهی وکیل می گیرید. زیرا هزینه های وکیل یا مشاور مهاجرتی خوب در مشهد با توجه به تجربیات و مهارت های وی توسط خودش تعیین می شود. 

عباس شفیعی - وکیل پایه یک دادگستری مشهد

وکیل مهاجرت به کانادا در مشهد

نتیجه گیری

شما همراه گرامی اگر تصمیمتان برای مهاجرت به خارج از کشور جدی است، بایستی برای انجام امور و پروسه های مربوط به مهاجرتتان، بهترین وکیل متخصص مهاجرت را شناسایی کرده و مشاوره های لازم را دریافت نمایید. زیرا مهاجرت نقطه عطفی در زندگی هر فردی محسوب می‌شود و از اهمیت و حساسیت‌های خاصی برخوردار است. همچنین در مهاجرت زندگی و سرنوشت شخص مهاجر و اعضای خانواده‌ی وی در طی این فرآیند کاملا دگرون شده و تغییر می‌کند. 

مرکز حقوقی محیا حق توس این افتخار را دارد که در کلیه دعاوی، امور شما را به‌ عهده گیرد.

4 دیدگاه دربارهٔ «وکیل مهاجرت در مشهد»

        1. دکتر عباس شفیعی (دانش پژوه دکترای تخصصی حقوق و وکیل پایه یک دادگستری در مشهد)

          باعث خورسندی است که از وکیل مشهد استفاده می کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا مشاوره تلفنی : 2002 203 0915