عباس شفیعی - بهترین وکیل در مشهد - محیا حق توس - مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل

مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل

با توجه به اینکه استرالیا یکی از محبوب‌ترین مقاصد تحصیلی در جهان است، بد نیست در مورد شرایط و جزئیات مربوط به تحصیل در استرالیا بیشتر بدانید. عباس شفیعی بهترین وکیل مهاجرت مشهد در این مطلب سعی دارد به موضوع مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل بپردازد. از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تا انتها نیز همراهمان باشید.

یکی از مهمترین دغدغه های مهاجران پیش از انتخاب یک کشور به عنوان مقصد مهاجرتی، توجه به مسائلی همچون وضعیت اقتصادی، اشتغال و غیره است. در این راستا می توان گفت استرالیا از جمله کشورهایی است که دارای یک اقتصاد قوی و متنوع با پایه محکم و پتانسیل خوب برای رشد در آینده است که همین امر هم سبب جذب مهاجرین شده است.

عباس شفیعی وکیل مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل

همانطور که می دانید استرالیا یکی از کشورهایی است که دارای دانشگاه های بسیار پیشرفته و شناخته شده جهانی است که برای ادامه تحصیل دانشجویان جذاب بوده و رشته های متنوع تحصیلی از جمله مهندسی، تجارت، علوم پزشکی، هنر و … را ارائه می دهد.

مزایای تحصیل در استرالیا

  • بورسیه‌های متنوع
  • استرالیا دارای فرهنگ و محیطی زیبا و متنوع است که برای دانشجویان یک مقصد تحصیلی جذاب به شمار می رود.
  • دانشجویان بین المللی فرصت زیادی برای آشنایی با فرهنگ و سبک زندگی استرالیایی دارند.
  • دانشگاه های استرالیایی دارای تجهیزات پیشرفته و محیط های آموزشی بسیار مناسب هستند.
  • تحصیل در استرالیا فرصتی مناسب برای گسترش دانش، پیشرفت حرفه ای و به دست آوردن تجربه زندگی در یک کشور پویا است.
  • می توانید از امکاناتی مانند خدمات مسکن دانشجویی، سیستم حمل و نقل عمومی بسیار پیشرفته بهره مند شوید.
  • می توانید از فرصت هایی مانند کار در حین تحصیل و یا اقامت دائم در استرالیا پس از فارغ التحصیلی نیز بهره مند شوید.

حال اگر شما خواهان تحصیل در این دانشگاه ها هستید، بایستی اقدامات زیر را انجام دهید:

  • با مراجعه به سفارت یا کنسولگری استرالیا در کشور خود، اطلاعات لازم را بدست آورید.
  • به دانشگاه های استرالیا که قبولی دانشجویان بین المللی را قبول می کنند، درخواست بدهید.
  • بعد از پذیرش در دانشگاه بایستی در آزمون های زبان انگلیسی شرکت کرده و به دستورالعمل های مربوط به ویزای دانشجویی عمل کنید.

عباس شفیعی بهترین وکیل مهاجرت

نکته: هزینه ی تحصیل در استرالیا به مقطع تحصیلی بستگی داشته و متفاوت است. اما بهتر است این را هم بدانید که هزینه تحصیل در شهرهای بزرگ از جمله سیدنی و ملبورن بیشتر بوده و این موضوع برای دانشجویان بین المللی نسبت به دانشجویان استرالیایی قابل مشهودتر است.

شرایط مهاجرت تحصیلی به استرالیا

وضعیت جسمانی فردخواهان مهاجرت

برای اخذ ویزای تحصیلی استرالیا ارزیابی وضعیت سلامت فرد ضروری است. یعنی فرد باید برخی از آزمایش‌ها و معاینات بهداشتی لازم را انجام دهد و به مسئولین بخش سلامت اداره مهاجرت استرالیا ارجاع داده شود. این امر برای محافظت جامعه استرالیا در برابر بیماری‌های خطرناک و کمک به بخش سلامت برای برآورد هزینه خدمات پزشکی، تامین اجتماعی فرد مهاجر می باشد.

مدرک زبان برای مهاجرت تحصیلی به استرالیا

متقاضی بهترین روش مهاجرت می‌بایست مدرک یکی از آزمون های معتبر زبان انگلیسی را آن هم از نوع آکادمیک با نمره‌ی قابل را داشته باشد (مانند آیلتس حداقل ۶.۵ یا یا معادل آن برای دیگر مدارک زبان) و در صورتی که متقاضی تحصیل در دوره های آکادمیک استرالیا دارای مدرک زبان انگلیسی با نمره ای پایین تر از حد نصاب باشد، مرکز تحصیلی مد نظر یک دوره کوتاه مدت زبان انگلیسی را برای شخص تدارک می‌بیند و در واقع پذیرش مشروط تعلق خواهد گرفت.

وضعیت همراهان فرد مهاجر

در صورتی که فرد متقاضی به تحصیل در استرالیا دارای همسر و کودکان زیر ۱۸ سال باشد، امکان همراهی وی را خواهند داشت. همچنین برای دانش‌آموزان زیر ۱۸ سال که قصد تحصیل در استرالیا را دارند، امکان همراهی یکی از والدین وی با ویزای گاردین امکانپذیر خواهد بود.

در ادامه بخوانید: مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل

وکیل مهاجرت در مشهد

اگرچه پروسه مهاجرت و اخذ ویزای تحصیلی استرالیا رقابتی و نیازمند صلاحیت‌های بالایی بوده، اما اقدام از سوی یک وکیل خبره در امر مهاجرت این اقدام را آسان تر می کند. از این رو بهتر است در زمینه تحصیل در استرالیا و اخذ ویزای تحصیلی این کشور از بهترین وکیل مپهاجرت مشهد مشاوره گرفته و پیگیری اقدامات بعدی را به ایشان بسپارید. در این صورت است که می تواند با دردسر کمتر و خیالی آسوده تر اقدام به رفتن نمایید.

عباس شفیعی بهترین وکیل پایه یک دادگستری مشهد

نتیجه گیری 

سواحل شنی، اقیانوس آبی عمیق، زندگی آرام، آب و هوای خوب و آسمان آبی و … علاوه بر سیستم آموزش عالی معتبر بین‌المللی است که می‌توانید در استرالیا داشته باشید. بنابراین اگر قصد مهاجرت به این کشور را از طریق تحصیل دارید، بد نیست خدماتی که وکیل مهاجرت به استرالیا می‌تواند در این خصوص به شما ارائه کند را نادیده نگیرید. چرا که انتخاب اشتباه یا قدم گذاشتن در مسیر اشتباه ممکن است سبب به هدر رفتن هزینه، وقت و از دست رفتن شانس شما شود.

شما می توانید از طریق شماره های موجود در سایت ( ۰۹۱۵۲۰۳۲۰۰۲ یا ۰۵۱۳۷۶۷۰۱۸۱ ) با عباس شفیعی بهترین وکیل پایه یک مهاجرت مشهد در تماس باشید و مشاوره های لازم را دریافت نمایید. همچنین در صورت تمایل می توانید پیگیری پرونده مهاجرتی خود را به این وکیل متخصص بسپارید و دیگر هیچگونه نگرانی بابت روند پرونده نداشته باشید.

مرکز حقوقی محیا حق توس این افتخار را دارد که در کلیه دعاوی، امور شما را به‌ عهده گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا مشاوره تلفنی : 2002 203 0915