عباس شفیعی - بهترین وکیل در مشهد - محیا حق توس - اهمیت داشتن وکیل خانواده

اهمیت داشتن وکیل خانواده

همانطور که مستحضرید شغل وکالت از جمله مشاغل آزاد محسوب شده اما با یک تفاوت بزرگ که آن شان و منزلت جایگاه این شغل است. زیرا مسولیت بالایی داشته و اعتمادی که مردم برای حل مشکلاتشان در وی سرمایه گذاری می کنند منزلت ویژه ای را ایجاد کرده است. از این رو برای آشنایی با بهترین وکیل در مشهد و اهمیت داشتن وکیل خانواده در ادامه همراهمان باشید تا اطلاعات هرچند اندک اما مهمی را در اختیارتان قرار دهیم.

مهم ترین اصل وکالت

با اینکه وکیل قانوناً هیچ مسولیتی در برابر نتیجه نداشته و تضمینی برای دستیابی به نتیجه نمی دهد اما وی موظف است تمام تلاشش را برای دفاع مناسب و به جا از موکل بکار گیرد. زیرا یک وکیل خوب و متخصص در امور نزد موکل پاسخگو بوده و این معیار سنجش اعتبار وکیل در جامعه است. به همین دلیل وکالت از دیگر مشاغل آزاد جدا شده و از طرفی هم احساس مسولیت به همراه دقت بالا مهم ترین اصل وکالت شناخته شده است.

عباس شفیعی بهترین وکیل خانواده در مشهد

ویژگی های بهترین وکیل

به گفته بهترین وکیل مشهد هر شغلی نیازمند افرادی است که ویژگی‌های متناسب آن شغل را داشته باشند. شغل وکالت نیز از این قاعده مستثنا نیست. از طرفی هم یک انتخاب خوب و موفق همیشه از روی علم، دانش، آگاهی و شناخت سرچشمه می گیرد چه بسا در طول زندگی خود انتخاب هایی داشتیم که بدون شناخت با شکست مواجه شده است که ازدواج مصداق بارز آن می باشد. اما شناخت و آگاهی برای انتخاب یک وکیل خوب از چه طرقی امکان پذیر است. در ادامه ویژگی های یک وکیل خبره را بخوانید:

  • وکیل خوب باید تلاشگر باشد.
  • وکیل حرفه ای باید حقوق دان و متخصص باشد.
  • وکیل مجرب باید اخلاق حسنه داشته باشد.
  • وکیل خوب باید با حوصله باشد.
  • وکیل شایسته باید همیشه در دسترس باشد.
  • وکیل خوب باید رازدار و امین باشد.
  • وکیل مجرب باید قدرت بیان بالایی داشته باشد.
  • وکیل حرفه ای باید جسور و شجاع باشد.
  • وکیل خوب باید به روز کار کند.
  • وکیل شایسته باید ظاهری آراسته و مرتب داشته باشد.

در ادامه بخوانید: اهمیت داشتن وکیل خانواده

نقش وکیل در پرونده های قضایی

در حال حاضر به دلیل شرایط موجود اقتصادی و دیگر عوامل، افراد گاهی سعی دارند بدون کمک گرفتن از اشخاص مجرب مانند وکیل متخصص به حل مشکل خود بپردازند. البته نمیتوان منکر این امر گردید که این کار در پاره ای از مواقع جواب داده و میتواند مثمر ثمر باشد. اما این نکته را نباید فراموش کرد و یا غافل شد که محاکم ما به علل مختلف مانند شلوغی و … بیش از یک بار برای رسیدگی کردن به پرونده ها وقت نمیگذارند. همچنین این مورد را باید همواره بخاطر داشته باشید که افراد میتوانند به علت عدم آگاهی و سواد حقوقی لازمه، نه تنها به نفع خود بلکه به ضرر خود نیز اقدام نمایند. پس واضح است که نقش وکیل در پرونده به عنوان یک فرد مطلع و آگاه و با تجربه در این زمینه به چه مقدار میتواند کارگشا برای حل شدن موضوعات باشد.

وکیل خانواده خوب در مشهد

اهمیت مشاوره حقوقی قبل از هر اقدامی

مشاوره حقوقی یکی از خدماتی است که هر یک از وکلا و یا موسسه های حقوقی اقدام به ارائه آن می ‌کنند. زیرا شرکت در چنین جلسه ی مشاوره‌ ای می تواند نقطه عطفی در هر پرونده حقوقی باشد. از طرفی هم امکان برقراری ارتباط حضوری و یا تلفنی با وکیل پایه یک دادگستری با تجربه و کار بلد، راه ‌های بسیار سریع و راحتی برای موفقیت در یک پرونده حقوقی را به روی شما باز خواهد کرد.

به گفته بهترین وکیل خانواده در مشهد اولین و مهم ‌ترین قدم برای موفقیت در هر مسئله ‌ای اطلاع از قوانین درست آن بوده و این مهم، نیاز به مشاوره حقوقی حضوری و یا تلفنی خواهد داشت. البته تجربه و شخصیت وکیل شما نیز در روند چنین جلساتی تاثیرگذار است.

فراموش نکنید که بهترین زمان برای دریافت خدمات مشاوره حقوقی قبل از انجام هر اقدامی است. زیرا قدم گذاشتن به یک بحران نیاز به یک راهنمای با تجربه داشته تا شما را در مسیر درست قرار دهد.

در ادامه بخوانید: اهمیت داشتن وکیل خانواده

وکیل خانواده کیست؟

وکیل خانواده یک وکیل پایه یک دادگستری است که با گذشت سالها تجربه در بررسی، حل و فصل پرونده های خانواده، دفاع از موکل در محاکم خانواده و پیگیری پرونده ها در دادگاه های خانواده تجربه کسب نموده و تخصص و برتری دارد. همچنین از روند اولیه بررسی پرونده تا دستیابی به نتیجه مطلوب موکل خود تبحر دارد.

وظایف وکیل خانواده

  • در واقع وکیل محرم اسرار موکل و امین وی است. به همین دلیل اخلاق حرفه‌ای ایجاب می‌نماید که اسرار را به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی فاش نکند و می توان گفت رازداری اولین وظیفه هر وکیلی است.
  • واقعیات امر و پروسه رسیدگی را به موکل اعلام نماید. زیرا دادن وعده‌های دروغین به موکلین و بی جهت امیدوار نمودن آن‌ها خارج از اخلاق حرفه ای می‌باشد.
  • موکل را از انتخاب بیراهه باز دارد نه آنکه به طمع حق الوکاله، موکل را وارد پروسه‌های رسیدگی غیر ضروری نماید. 
  • یک وکیل خوب باید تا حد تلاش از پیچیده کردن دادرسی اجتناب نماید. 
  • شأن و مقام قاضی را رعایت نموده و به وی کمال احترام را بگذارد.

نکته: در انتخاب هر متخصصی از جمله وکیل نکته مهم در نظر گرفتن قدرت تخصص و فن وی در ادای وظایف می‌باشد.

وکیل خانواده در مشهد

انتخاب بهترین وکیل خانواده

پرونده های قضایی در بسیاری از موارد دارای پیچیدگی هایی است که بدون داشتن آگاهی از قوانین، نمیتوان نتیجۀ مدنظر و دلخواه را بدست آورد. بنابراین توصیۀ اکید می شود که با گرفتن یک وکیل خوب، علاوه بر جلوگیری از اتلاف وقت، بهترین نتیجۀ ممکن را برای خود رقم بزنید. 

عباس شفیعی - بهترین وکیل در مشهد - محیا حق توس

نتیجه گیری

با توجه به گفته های موجود در این مقاله ( اهمیت داشتن وکیل خانواده ) استفاده و گرفتن مشاوره از یک وکیل خوب ، هزینه نیست بلکه یک سرمایه‌گذاری واقعی است تا شما را از بحران‌ها نجات دهد. به همین دلیل در این مطلب سعی بر آن داشتیم تا ویژگی های یک بهترین وکیل را بررسی نماییم و با ارزیابی ویژگی های شخصیتی وی، بدانیم که خصوصیات یک وکیل خوب چیست. در این راستا می‌توانید با خیالی آسوده پیگیری مسائل خود را به بهترین وکیل در مشهد بسپارید.

مرکز حقوقی محیا حق توس این افتخار را دارد که در کلیه دعاوی، امور شما را به‌ عهده گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا مشاوره تلفنی : 2002 203 0915