عباس شفیعی بهترین وکیل مشهد

بهترین روش مهاجرت

برای اینکه با بهترین روش مهاجرت و راه های قانونی آن آشنا شوید در ادامه با عباس شفیعی بهترین وکیل مهاجرت مشهد نیز همراه شوید.

مهاجرت چیست؟

به طور کلی اکثر افراد با مفهوم مهاجرت آشنایی دارند اما در اینجا لازم دانستیم که توضیح مختصری را خدمتتان ارائه دهیم. زیرا مردم معمولاً برای ساخت آینده‌ای بهتر و فرار از مشکلات موجود در کشور خود تصمیم به مهاجرت می‌گیرند. پس بهتر است با دیدی باز اقدام به این عمل نموده و بهترین روش را برگزینند.

مهاجرت به معنای جا به جایی طولانی مدت اطلاق داده شده و شامل افرادی از جمله گردشگران و بازدیدکنندگان موقتی و کوتاه مدت نمی‌شود. از این رو مهاجرت کوتاه و فصلی نیروی کار به عنوان زیرمجموعه مهاجرت به حساب می‌آید.

عباس شفیعی وکیل خوب مشهد

روش های مهاجرت

مهاجرت انواع مختلفی دارد. به این معنا که می توان به روش ها و راه های مختلفی که مرتبط با شرایط هر فردی است بهترین گزینه را انتخاب نمود. از جمله:

  • از طریق تولد: اگر نوزادی در کشوری به دنیا بیاید، شهروند آن کشور بوده و تابعیت آنجا را خواهد داشت.
  • از طریق ازدواج: افرادی که با شهروند کشور دیگری ازدواج می کنند، می توانند از این طریق به آن کشور مهاجرت کرده و با همسرش در زندگی کند.
  • از طریق تحصیل: افرادی که برای تحصیل به کشوری دیگری می روند، بایستی بعد از اتمام مدت تحصیل به کشور خود بازگردند. زیرا ویزای آنها از نوع غیرمهاجرتی است. البته ناگفته نماند در صورت پیدا کردن کار یا ازدواج با شهروندان آن کشور این امکان فراهم می شود تا بتوانند ویزای خود را به نوع ویزای مهاجرتی تغییر دهند.
  • از طریق کار: یافتن شغل در کشور مورد نظر یکی دیگر از راه های مهاجرت است که می تواند برای آن اقدام کنید. در این صورت شما می‌توانید آزادنه در آن کشور زندگی کرده و از امتیازات شهروندی آنجا برخوردار شوید.
  • از طریق سرمایه گذاری: سرمایه گذاری در کشورهای توسعه یافته این امکان را فراهم می کند تا از شرایط اقتصادی آن کشور استفاده کرده و فرصت مهاجرت مادام العمر به آنجا را داشته باشید.
  • از طریق پناهندگی: این نوع مهاجرت برای اتباع کشورهای جنگ زده و تحت سلطه کمونیست فراهم بوده و برایشان می توان گزینه بهتری از کشور خودشان باشد. حال در مقابل باید این نکته را متذکر شد که مهاجرت از طریق پناهندگی برای اتباع سایر کشورها بدترین گزینه ممکن بوده و معمولا افرادی که شرایط لازم را ندارند اما برای پناهندگی اقدام کرده اند، پس از تحمل سختی های بسیار به کشور خود بازگردانده می شوند.
  • و …

نکته: مهاجرت از طریق پناهندگی جزو خدمات مجموعه کارت سبز نمی باشد.

در ادامه بخوانید: بهترین روش مهاجرت

بهترین وکیل حقوقی مشهد

انتخاب بهترین روش برای مهاجرت

بهترین روشی که شما برای مهاجرتتان انتخاب می کنید قطعا همان روشی است که کارشناسان مهاجرتی با تجربه و آگاه به شما پیشنهاد می دهند. زیرا نباید از این نکته غافل شد که این افراد برای گرفتن ویزای هر کشوری از کلیه قوانین مهاجرتی آن کشور مطلع هستند، تجارب نفرات قبلی را می دانند و در طول پروسه مرتکب اشتباه و خطا هر چند به صورت سهوی نمی شوند. پس هر چقدر آگاهانه تر عمل کنید، می‌توانید در آخر نتیجه بهتری بگیرید.

نکته: شما می توانید از طریق شماره های موجود در سایت ( ۰۹۱۵۲۰۳۲۰۰۲ یا ۰۵۱۳۷۶۷۰۱۸۱ ) با عباس شفیعی بهترین وکیل پایه یک مهاجرت مشهد در تماس باشید و مشاوره های لازم را دریافت نمایید. همچنین در صورت تمایل می توانید پیگیری پرونده مهاجرتی خود را به این وکیل متخصص  بسپارید و دیگر هیچگونه نگرانی بابت روند پرونده نداشته باشید.

بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان

کشورهای مختلفی که تمایل به ورود مهاجران را دارند، فرصت هایی برای آنها در نظر می گیرند تا در نهایت منجر به تشویق این افراد برای انتخاب شود. مثلا برخی از کشورها به اتباع خارجی که در کشورشان کار می‌کنند فرصت اقامت دائم می‌دهند یا در برخی موارد، شهروندان قانونی آن کشور می‌شوند و از کلیه مزایایی که آن کشور برای شهروندان خود فراهم کرده است، برخوردار می‌شوند.

با توجه به توضیحات ذکر شده ایرانیانی که با هدف اشتغال تصمیم به مهاجرت به کشور دیگری را می‌گیرند بهتر است به کشورهایی مانند سوئیس، استرالیا، آلمان،  کانادا، دانمارک، نروژ و ایرلند  مهاجرت کنند.

در ادامه بخوانید: بهترین روش مهاجرت

عباس شفیعی وکیل مهاجرت مشهد

بهترین وکیل مهاجرت مشهد

سپردن اقدامات لازم برای مهاجرت به یک وکیل مهاجرتی می‌تواند شانس اخذ ویزا را برای شما بالا ببرد. زیرا مهاجرت یک مسیر پر پیچ‌ و خم بوده و تغییر قوانین، روند بررسی پرونده، مصاحبه با سفارت، تکمیل مدارک و بسیاری موارد ریزودرشت دیگر نیازمند دانستن ریزه‌کاری‌ها و نکات مهم می باشد.

عباس شفیعی - بهترین وکیل در مشهد - محیا حق توس - بهترین روش مهاجرت

عباس شفیعی وکیل مشهد

نتیجه گیری

باتوجه‌به هزینه‌های سنگین، سختی‌ها و دشواری مسیر حتما از مشاوره های یک وکیل خبره استفاده کرده و آنها را عملی نمایید تا در نهایت بتوانید مهاجرتی با کمترین دردسر را پشت سر بگذارید.

مرکز حقوقی محیا حق توس این افتخار را دارد که در کلیه دعاوی، امور شما را به‌ عهده گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا مشاوره تلفنی : 2002 203 0915