عباس شفیعی - بهترین وکیل در مشهد - محیا حق توس - مهاجرت به استرالیا از طریق کار

مهاجرت به استرالیا از طریق کار

استرالیا به عنوان یکی از کشورهای پهناور با منابع و ذخایر بالایی است که در سال های اخیر جزو مقصدهای محبوب و جذاب برای  گردشگران و مهاجران در سراسر دنیا قرار گرفته است. حال اگر شما هم جزو این افراد هستید و تصمیم به مهاجرت کاری به این کشور زیبا را دارید، در ادامه با عباس شفیعی بهترین وکیل مهاجرت مشهد همراه شوید تا اطلاعات ارزشمندی در زمینه مهاجرت به استرالیا از طریق کار بدست آورید.

دلایل مهاجرت به استرالیا

از جمله معیارهای اصلی که افراد را برای مهاجرت به استرالیا ترغیب می کند می توان به رفاه مالی، کیفیت زندگی بالا، استانداردهای آموزشی برتر و امنیت شغلی و … اشاره کرد.

عباس شفیعی بهترین وکیل پایه یک مشهد

انواع ویزای کاری استرالیا

برای مهاجرت کاری به استرالیا اداره مهاجرت این کشور چندین ویزا با شرایط متفاوت را درنظر گرفته است که بهترین و محبوب ترینشان شامل موارد زیر است:

ویزای ۱۸۹ استرالیا

متقاضیان این ویزا از همان ابتدا اقامت دائم استرالیا را دارند و یا به عبارتی PR وارد این کشور می‌شوند. این ویزا یک ویزای مستقل بوده و برای آن باید ۶۵ امتیاز خالص بدون اسپانسر و کارفرما را کسب کنید. این امتیاز فقط براساس توانایی‌ها و تخصص فرد مهاجر محاسبه و داده می شود.

از مزایای این نوع ویزا می توان به اقامت دائم در بدو ورود، اجازه کار تمام وقت، اجازه تحصیل، استفاده از خدمات درمانی و بهداشتی رایگان، اسپانسر دیگر اعضای خانواده خود و … اشاره کرد.

البته ناگفته نماند که ویزای ۱۸۹ دارای شرایطی از جمله موارد زیر می باشد:

  • مهارت و تخصص شما باید در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا موجود باشد.
  • سن شما برای اخذ ویزای ۱۸۹ استرالیا باید کمتر از ۴۵ سال باشد.
  • حداقل امتیاز ۶۵ را از جدول امتیازبندی ویزای کار استرالیا کسب کنید.
  • سطح زبان انگلیسی شما برای ویزای کار استرالیا ۱۸۹ باید آیلتس ۶ و یا معادل آن در دیگر آزمون‌های مورد تایید استرالیا باشد.
  • سوابق کاری شما باید توسط سازمان‌های ارزیاب مدارک استرالیا مورد ارزشیابی مثبت قرار گیرد.

عباس شفیعی بهترین وکیل خوب مشهد

ویزای ۱۹۰ استرالیا

برای اقدام از طریق این ویزا به حداقل ۶۵ امتیاز (۶۰ امتیاز خالص به اضافه ۵ امتیاز ایالت) نیاز خواهید داشت. در صورتی که امتیاز خالص شما ۶۰ امتیاز باشد، ۵ امتیاز اسپانسر ایالتی در ویزای ۱۹۰ به شما اعطا خواهد شد. اگر رشته شما در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا STSOL یا MLTSSL قراردارد، می توانید برای مهاجرت کاری به استرالیا از طریق این ویزا اقدام نمایید.

بنابراین می توان اینگونه بیان کرد که زیر کلاس ۱۹۰ لازمه داشتن دعوت نامه از سوی کارفرما استرالیایی بوده و متقاضیان آن باید کمتر از ۴۵ سال سن داشته باشند. همچنین سابقه کاری و مدرک تحصیلی متقاضی با هم مطابقت داشته باشد. متقاضیان باید دارای سطح زبان انگلیسی مناسبی بوده و حداقل آیلتس ۶ را دارا باشند.

از مزایای این نوع ویزا می توان به اخذ اقامت دائم استرالیا، اجازه تحصیل، استفاده رایگان از خدمات درمانی پزشکی و در صورت واجد شرایط بودن دریافت حق شهروندی استرالیا اشاره کرد.

ویزای ۴۹۱ استرالیا

ویزای ۴۹۱ از نوامبر سال ۲۰۱۹ به عنوان جایگزین ویزای ۴۸۹ معرفی شده و به متقاضی در پروسه ۱۵ امتیاز ایالتی اعطا می کند. حداقل امتیاز مورد نیاز در این ویزا ۵۰ بوده که به اضافه ۱۵ امتیاز ایالتی به ۶۵ امتیاز مورد نظر استرالیا خواهید رسید. این نوع ویزا به شما امکان اقامت موقت در این کشور را داده و فقط برای مناطق مشخص شده استرالیا صادر می شود. این نوع ویزا به متقاضی اجازه کار و زندگی به مدت ۵ سال را داده و پس از آنکه شرایط لازم را اخذ نمود، می تواند ویزا دائم استرالیا را دریافت نماید.

ناگفته نماند که برای اخذ ویزا ۴۹۱، باید دارای اسپانسر باشید. این اسپانسر می تواند یکی از ایالات استرالیا و یا یکی از اقوام فرد متقاضی نیز باشد.

از مزایای این نوع ویزا می توان به اقامت موقت به مدت ۵ سال، امکان تحصیل در استرالیا و رفت و آمد به استرالیا اشاره کرد.

نکته: اگرچه پروسه مهاجرت و اخذ ویزای کاری استرالیا رقابتی و نیازمند صلاحیت‌های بالایی است، اما اقدام از سوی یک وکیل حرفه ای و معتبر برای تشکیل پرونده‌‌‎ایی قوی برای شانس بالای پذیرش، این امر را بسیار ساده کرده که در این راستا و برای دریافت مشاوره تخصصی می توانید از طریق شماره های موجود در سایت ( ۰۹۱۵۲۰۳۲۰۰۲ یا ۰۵۱۳۷۶۷۰۱۸۱ ) با عباس شفیعی بهترین وکیل مهاجرتی مشهد در تماس باشید.

عباس شفیعی بهترین وکیل مهاجرت در مشهد

شرایط اخذ ویزای کار استرالیا

افرادی که خواهان مهاجرت کاری به استرالیا هستند بایستی دارای شرایط حداقلی تعیین شده توسط دولت استرالیا باشند تا بتوانند با کسب امتیاز حداقل ۶۵ به این کشور مهاجرت نمایند. از جمله:

  • سن حداقل ۱۸ و حداکثر ۴۵ سال
  • داشتن مدرک دانشگاهی یا مدرک فنی و حرفه‌ای
  • داشتن حداقل آیلتس ۶ و یا معادل آن در دیگر آزمون‌های مورد تایید استرالیا
  • برخورداری از سلامت جسمانی
  • نداشتن سوء پیشینه‌ی کیفری

عباس شفیعی بهترین وکیل پایه یک دادگستری مشهد

عباس شفیعی وکیل مهاجرت مشهد

نتیجه گیری

اولین و شاید مهمترین قدم در پروسه مهاجرت کاری به استرالیا، ارزیابی مهارت شما خواهد بود. شما بایستی در یکی از مشاغل مورد نیاز استرالیا مهارت داشته باشید و تخصص شما مورد ارزیابی و تایید قرار گرفته باشد. حال باتوجه به توضیحات ذکر شده در بالا و آنچه در مورد انواع ویزا و شرایط لازم برای کسب آن ذکر شد، می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی با بهترین وکیل مهاجرتی مشهد از طریق شماره های موجود در سایت ( ۰۹۱۵۲۰۳۲۰۰۲ یا ۰۵۱۳۷۶۷۰۱۸۱ ) تماس حاصل کرده و پیگیری پرونده مهاجرتی خود را به این وکیل متخصص بسپارید و دیگر هیچگونه نگرانی بابت روند پرونده نداشته باشید.

مرکز حقوقی محیا حق توس این افتخار را دارد که در کلیه دعاوی، امور شما را به‌ عهده گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا مشاوره تلفنی : 2002 203 0915