عباس شفیعی - بهترین وکیل در مشهد - محیا حق توس - شرایط جدید مهاجرت به ترکیه

شرایط جدید مهاجرت به ترکیه

در این مقاله می خواهیم شرایط جدید مهاجرت به ترکیه را مورد بررسی قرار دهیم. پس در ادامه با عباس شفیعی بهترین وکیل مهاجرت به ترکیه همراه باشید.

مهاجرت به ترکیه

کشور ترکیه یکی از گزینه های ایده ال برای مهاجرت است. زیرا موقعیت استراتژیک بسیار عالی، اقتصاد پر‌رونق و فعال، آب‌وهوای بسیار معتدل و چهارفصل و مهم‌تر از همه فرهنگ و ذائقه غذایی نزدیک به ایران، این کشور را به گزینه ای خوب برای مهاجرت ما ایرانیان تبدیل کرده است. از طرفی هم به دلیل اینکه از ترکیه به عنوان دروازه اروپا یاد می شود، می توان با داشتن شهروندی این کشور بدون نیاز به ویزا به برخی کشورهای اروپایی سفر کرد. پس در ادامه روش های مختلف اقامت این کشور و شرایط جدید ورود را بخوانید.

عباس شفیعی بهترین وکیل حقوقی مشهد

شرایط کلی مهاجرت به ترکیه

مسلماً شرایط هر فرد برای مهاجرت به ترکیه بستگی به روش انتخابی برای مهارت را دارد. اما برخی شرایط برای افراد یکسان بوده که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم:

  • تمکن مال: داشتن تمکن مالی یکی از مهم ترین شروط برای مهاجرت به ترکیه است. زیرا افراد پس از مهاجرت باید توانایی تامین مخارج زندگی خود را داشته باشند. البته این را به یاد داشته باشید که اگر فرد متقاضی مهاجرت یک کار با درآمد مناسب پیدا کرده باشد، نیازی به ارائه گواهی جهت تمکن مالی نخواهد داشت.
  • زبان ترکی: به راستی که افراد برای برقراری با افراد یک جامعه نیازمند دانستن زبان آنها می باشد. کشور ترکیه هم از این قضیه مستثنا نبوده و افراد خواهان مهاجرت به ترکیه باید مدرک زبان ترکی خود را ارائه دهند.

از سایر شروط مهم مهاجرت می توان به عدم داشتن سوء پیشینه، بیمه، پاسپورت و … اشاره کرد.

وکیل مهاجرت مشهد

شما همراهان گرامی باید برای اخذ اقامت دائم و موقت کشور ترکیه، تمامی قوانین آن را به درستی رعایت کرده و قبل از مهاجرت صفر تا صد مهاجرت به ترکیه را به خوبی بررسی کنید. در این راستا توصیه می کنیم از طریق شماره های موجود در سایت ( ۰۹۱۵۲۰۳۲۰۰۲ یا ۰۵۱۳۷۶۷۰۱۸۱ ) با عباس شفیعی وکیل مهاجرت به ترکیه تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

در ادامه بخوانید: شرایط جدید مهاجرت به ترکیه

بهترین روش مهاجرت به ترکیه

همانطور که در بالا اشاره ای داشتیم افراد به روش های مختلفی می توانند به کشور ترکیه مهاجرت نمایند که شناخت آنها می تواند بسیار کاربری و مفید باشد. در ادامه سعی در بررسی هر یک از این روش ها داریم:

  • مهاجرت تحصیلی به ترکیه: کشور ترکیه از دانشگاه های معتبری برخوردار بوده که طبق استاندارد های بین المللی اروپا تدریس می کنند. به همین دلیل هم مورد توجه بسیاری از دانشجویان بین المللی قرار گرفته است. افراد پس از اخذ نامه پذیرش از دانشگاه های این کشور می توانند اقدام به مهاجرت تحصیلی به ترکیه نمایند.
  • مهاجرت کاری به ترکیه: آشنایی نسبی به زبان ترکی استانبولی یکی از پیش نیاز های اصلی برای کارفرمایان جهت استخدام بوده و دریافت مجوز کاری از وزارت کار و رفاه اجتماعی ( MLSS) این کشور یکی از پیش نیازهای مهاجرت کاری به ترکیه است.
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در ترکیه: خرید اوراق بهادار، خرید سهام شرکت های بزرگ، خرید ملک و سرمایه گذاری در بانک های ترکیه ای از راه های مهاجرت با سرمایه گذاری به کشور ترکیه است. البته این نکته مهم را مدنظر داشته باشید که قبل از هرگونه سرمایه گذاری، جوانب را به خوبی سنجیده و تحقیقات لازم را انجام دهید تا مانع بروز هرگونه مشکلی شوید.
  • مهاجرت از طریق خرید ملک در ترکیه: خرید ملک یکی از رایج ترین راه های مهاجرت به ترکیه است. بنابراین اگر تمکن مالی لازم را دارید از این روش غافل نشوید.

عباس شفیعی بهترین وکیل پایه یک مشهد

در ادامه بخوانید: شرایط جدید مهاجرت به ترکیه

  • مهاجرت از طریق ازدواج در ترکیه: اخذ شهروندی ترکیه از طریق ازدواج ۳ تا ۵ سال طول خواهد کشید. همچنین نباید ازدواج افراد صوری بوده و صرفا جهت دریافت تابعیت باشد. زیرا در صورت اثبات این مساله فرد مجرم شناخته شده و  جریمه مالی و یا زندان در پی خواهد داشت.
  • مهاجرت از طریق تولد فرزند در ترکیه: اعطای تابعیت در کشور ترکیه بر اساس خون بوده و صرف تولد فرزند در خاک این کشور تابعیت ترکیه را نخواهد داشت. بنابراین برای اخذ تابعیت ترکیه برای کودک، یکی از والدین باید تبعه این کشور باشد.
  • مهاجرت از طریق پناهندگی به ترکیه: مهاجرت از طریق پناهنگی دارای خطرات زیادی بوده به همین دلیل هم هیچ توصیه ای برای مهاجرت به ترکیه از این طریق را نمی کنیم. زیرا پناهندگی فرایند پیچیده ای داشته و فرد باید این موضوع را ثابت کند که در صورت بازگشت به کشور خود، جانش در خطر خواهد بود.
  • و …

نکته: در سال گذشته این امکان وجود داشت که افراد با خرید ملکی مشارکتی با قیمت حداقل ۸۰۰ هزار دلار اقدام به دریافت شهروندی و پاسپورت نمایند. اما این امکان در سال جدید حذف شده و دیگر افراد با خرید ملک مشترک نمی توانند مزایایی به دست آورند. بلکه طبق قانون جدید باید با خرید ملک فقط خریدار و خانواده وی تقاضای شهروندی ترکیه را داشته باشند.

عباس شفیعی بهترین وکیل پایه یک دادگستری مشهد

مشاورخ رایگان وکیل مهاجرت

نتیجه گیری

با توجه به روش هایی که در بالا توسط عباس شفیعی وکیل مهاجرت مشهد مورد بررسی قرار گرفت، خیلی مهم است که متقاضیان مهاجرت به ترکیه بر اساس شرایط فعلی خود، کدام روش مهاجرت به ترکیه را برگزینند تا از طریق آن بتوانند تابعیت و یا اقامت دائم این کشور را دریافت کنند.

شما همراهان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت به ترکیه می توانید از طریق شماره های موجود در سایت ( ۰۹۱۵۲۰۳۲۰۰۲ یا ۰۵۱۳۷۶۷۰۱۸۱ ) با عباس شفیعی بهترین وکیل مهاجرت مشهد در تماس بوده و راهنمایی های لازم را نیز دریافت نمایید. در این صورت می توانید در ترکیه به عنوان کشوری با قوانین آسان، امن و دوست داشتنی و البته به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد مهاجرت برای ایرانیان زندگی خوبی را پیش روی خود داشته باشید.

مرکز حقوقی محیا حق توس این افتخار را دارد که در کلیه دعاوی، امور شما را به‌ عهده گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
نیاز به مشاوره دارید
سلام! برای صحبت در واتساپ لطفا برروی نام وکیل کلیک نمائید.
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
اسکرول به بالا مشاوره تلفنی : 2002 203 0915