عباس شفیعی - بهترین وکیل در مشهد - محیا حق توس - ضم وکیل در وکالت طلاق

ضم وکیل در وکالت طلاق

در وکالت های معمولی براساس قانون، عقد وکالت در هر زمان ممکن است، یعنی وکیل و یا موکل در هر زمان که تمایل داشته باشند می توانند وکالت را به هم بزنند به این صورت که وکیل استعفا دهد و یا موکل وکیل خود را عزل نماید. در رابطه با وکالت طلاق نیز به همین صورت است، چنانچه عدم عزل وکیل در وکالت درج نشده باشد مرد و یا زن می تواند وکالت را به هم بزند.

ضم وکیل در وکالت طلاق

در برخی موارد زوج با مراجعه به یکی از دفتر خانه های اسناد رسمی می تواند به یک فرد مورد اعتماد وکالت طلاق دیگری را اعطا نماید، در واقع در چنین حالتی زوج برای امر طلاق خود دو وکیل دارد. زوج در عقد قرارداد مشخص می کند که حدود اختیارات هر دو وکیل به صورت مجتمعا است و سریعا مطابق با مراتب ضم وکیل، حدود اختیار را به اطلاع زوجه می رساند.

برای دریافت مشاوره تلفنی ( ۰۹۱۵۲۰۳۲۰۰۲ ) و یا اخذ نوبت مشاوره حضوری با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

عباس شفیعی بهترین وکیل مشهد

در نظر داشته باشید، در صورتی که وکالت زوجه در رابطه با طلاق در دفاتر اسناد رسمی به شکل وکالت های تنظیم شده باشد، باید دقت کرد که در وکالتنامه حق طلاق در رابطه با وکالت بلاعزل، اختیارات وکیل و حق ضم وکیل چه چیزی درج شده است. چنانچه وکالت بلاعزل نبوده باشد، موکل با مراجعه به دفترخانه های تنظیم سند می تواند وکیل را عزل نماید و این موضوع را دفترخانه به اطلاع وکیل می رساند، اما در صورتی که وکالت بلاعزل باشد و حق ضم وکیل و ضم ناظر نیز سلب شده باشد بی اثر نمودن وکالتنامه طلاق ممکن نمی باشد.

مرکز حقوقی محیا حق توس این افتخار را دارد که در کلیه دعاوی، امور شما را به‌ عهده گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا مشاوره تلفنی : 2002 203 0915