عباس شفیعی - بهترین وکیل در مشهد - محیا حق توس - مهاجرت به آلمان با مدرک فنی حرفه ای

مهاجرت به آلمان با مدرک فنی حرفه ای

اگر قصد مهاجرت به آلمان با مدرک فنی حرفه ای را دارید، در ادامه با عباس شفیعی بهترین وکیل مهاجرت مشهد نیز همراه شوید.

مهاجرت به آلمان

آلمان کشوری بسیار پیشرفته در قاره اروپا برای مهاجرت ایرانیان است. هر ایالت آلمان دارای دولت و قوانین مستقل بوده و می توان گفت که خودمختار عمل می کنند.

آلمان از نظر اقتصادی بزرگترین اقتصاد ملی در اروپا را داشته و جزو بزرگترین تولیدکننده‌ها شناخته می شود. همچنین می توان در اینجا به طبیعت زیبای آلمان اشاره ای داشت که علاوه بر تعداد زیادی برکه و دریاچه از دشت و جنگل و زمین‌های پست گرفته تا سرزمین‌های کوهستانی در آن جای دارد.

وجود تالارها، کلیساها، کاخ‌ها و بناهای تاریخی زیاد، این کشور را جزو نهمین کشور پربازدید دنیا قرار داده است. از شگفت‌انگیزترین و خارق‌العاده‌ترین جاذبه‌های گردشگری آلمان می‌توان به کلیسای جامع آخن، شهر ادینبورگ، قلعه شورین، قلعه هوهنزولرن و شهر روتنبورگ اشاره کرد.

علاوه بر تمامی موارد بالا می توان گفت که بازار کار مناسب، رشد اقتصادی بالا، ثبات اقتصادی و سیاسی و امکان برخورداری از تحصیل رایگان در اروپا، مواردی هستند که کشور آلمان را به مقصدی جذاب برای مهاجران تبدیل کرده است.

بهترین وکیل مهاجرت 

مهاجرت به آلمان با مدرک فنی حرفه ای

افرادی که دارای مدرک فنی حرفه ای هستند، این امکان برایشان فراهم است که براساس برخی شرایط در کشور آلمان مشغول به کار شوند. البته باید این موضوع را مدنظر داشت که به دلیل تفاوت در نوع و نحوه ی آموزش ها، کشور آلمان با توجه به نیاز خود اقدام به ارزیابی افراد می کند. به این نحو که مرجع مربوطه در کشور آلمان فرد متقاضی مهاجرت را از نظر مدرک، تخصص و مهارت مورد ارزیابی قرار داده و افراد دارای تخصص و توانمند را جذب می کند.

بنابراین پس از تایید فرد توسط موسسه سنجش، وی دارای مدرک معتبر برای تصدی در شغل مورد نیاز بوده و دولت اقدام به صدور ویزا می کند.

نکته: چنانچه شخصی مهارت لازم را نداشته و توسط موسسه مورد تایید نباشد، لازم است دوره هایی را به صورت تکمیل طی نموده تا واجد شرایط گرفتن ویزا به شمار آید.

مشاوره رایگان مهاجرت به آلمان

عوامل موثر برای ویزای کاری آلمان با مدرک فنی حرفه ای
  • سن زیر ۴۰ سال
  • سابقه کاری خوب و متناسب با مهارت ها
  • گواهینامه تسلط به زبان آلمانی
  • مدرک فنی حرفه ای
  • توانایی اثبات توانایی مالی (ارائه گواهی تمکن مالی)

این موضوع را یادآور شویم که اگر موفق به مهاجرت از طریق مدرک فنی حرفه ای به آلمان شوید، می توانید در صورت نیاز بعد از گذراندن دوره های تکمیلی، در هفته به ۱۰ ساعت کار در سمت شغلی و مهارتی خود مشغول به کار شوید.

نکته: علاوه بر گذراندن دوره های تکمیلی در کشور آلمان، لازم است که در آزمون های تشخیص مهارت این کشور نیز شرکت نمایید.

وکیل مهاجرت به آلمان

برای اشتغال به کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای و داشتن چشم اندازی روشن، نیازمند کمک یک وکیل متخصص در امر مهاجرت خواهید بود. همچنین متقاضیان می توانند پس از دریافت اقامت از طریق دوره های فنی حرفه ای در یکی از کالج های این کشور تحصیل کرده و سپس مشغول به کار شوند. در هر صورت بهترین اقدام درخواست مشاوره از بهترین وکیل مشهد است تا بتوان برای بهترین راه مهاجرت اقدام نمود. شما همراهان گرامی برای دریافت مشاوره و جتی سپردن پرونده مهاجرتی خود می توانید از طریق شماره های موجود در سایت ( ۰۹۱۵۲۰۳۲۰۰۲ یا ۰۵۱۳۷۶۷۰۱۸۱ ) با عباس شفیعی وکیل مهاجرت به آلمان در مشهد تماس حاصل نموده و درخواست تعیین وقت نمایید.

در ادامه بخوانید: مهاجرت به آلمان با مدرک فنی حرفه ای

مدارک لازم ویزا کاری آلمان از طریق مدرک فنی حرفه ای

  • فرم درخواست: این فرم رایگان می باشد.
  • پاسپورت: پاسپورت باید حداقل یک صفحه خالی داشته و حداقل به مدت ۳ ماه بیشتر از مدت اقامت شما در آلمان، اعتبار داشته باشد.
  • عکس: عکس ها باید به صورت یکسان و طبق معیارهای تعیین شده از سوی کشور آلمان باشند.
  • ارائه مدارک و گواهینامه ها: برای اثبات مهارت و توانایی خود، تمامی مدارک تحصیلی و تمامی گواهینامه هایی که دارید را به سفارت آلمان ارائه دهید.
  • ارائه رزومه تحصیلی: گزارش کاملی از تحصیلات و مدارک معتبر خود مطابق با  استاندارد های تعیین شده به رزومه تحصیلی تبدیل کنید.
  • اثبات توانایی مالی: برای اثبات توانایی مالی و حمایت از خود، باید مدارک مالی که نشانگر میزان قدرت مالی شما باشد را ارائه دهید.
  • ارائه رزومه کاری: داشتن یک رزومه کاری موفق برای دریافت ویزای کاری به آلمان بسیار تاثیرگذار است. بنابراین یک رزومه کامل از سوابق خود که شما مدت همکاری، دلیل عدم همکاری، سمت شغلی و … می شود، تهیه نمایید.
  • شرکت در شناخت صلاحیت مهارت ها: در نهایت مدارک شما توسط موسسه تعیین شده کشور المان مورد بررسی قرار می گیرد.

نکته: مدارک مورد نیاز شما برای ارائه وابسته به شرایط و تواناییتان داشته و اگر تصمیم کار در کشور آلمان با مدرک فنی حرفه ای را دارید، توصیه می کنیم از یک وکیل خوب مهارج به آلمان مشورت گرفته تا به طور کامل از مدارک موردنیاز خود برای مهاجرت کاری به آلمان مطلع شوید.

عباس شفیعی بهترین وکیل پایه یک دادگستری مشهد

مشاوره رایگان با وکیل

نتیجه گیری

مدرک فنی حرفه ای یکی از مدارک ارزشمند برای مهاجرت کاری به اروپا بوده و دارای اعتبار بین المللی در بسیاری از کشورها است. اما به دلیل نکات ریزی که در این نوع مهاجرت وجود دارد، بدون اطلاع از آنها قطعا مسیر دشواری پیش رو خواهید داشت. به همین دلیل توصیه می شود قبل از اقدام به هر عملی با یک وکیل مهاجرت مشورت کرده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. شما همراهان گرامی می توانید از طریق شماره های موجود در سایت ( ۰۹۱۵۲۰۳۲۰۰۲ یا ۰۵۱۳۷۶۷۰۱۸۱ ) با عباس شفیعی وکیل متخصص مهاجرت مشهد در تماس باشید.

مرکز حقوقی محیا حق توس این افتخار را دارد که در کلیه دعاوی، امور شما را به‌ عهده گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا مشاوره تلفنی : 2002 203 0915