عباس شفیعی - بهترین وکیل در مشهد - نحوه گرفتن پرینت تماس های همسر و شرایط آن

نحوه گرفتن پرینت تماس های همسر و شرایط آن

گاهی در زندگی مشترک بین زوجین مشکلاتی ایجاد می شود که ناخوشایند و غیر قابل تحمل بوده مانند شک، وسواس فکری، عدم وجود صداقت، تجربیات منفی در گذشته و … که پایه و اساس زندگی را متزلزل کرده و باعث فروپاشی رابطه زوجیت طرفین می شود. به همین دلیل مبحث امروز این مقاله را به موضوع شک به همسر و نحوه گرفتن پرینت تماس های همسر و شرایط آن به صورت قانونی اختصاص داده ایم. از این رو در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با عباس شفیعی بهترین وکیل خانواده مشهد نیز همراه شوید.

شرایط گرفتن پرینت مکالمات همسر

یکی از موضوعات مهم و چالش بر انگیز در حال حاضر برای زوجین نحوه اطلاع از تماس ها و پیام های همسرشان است. اما همانطور که می دانید اپراتورها موظفند از حریم شخصی کاربران خود حمایت کرده و امکان دسترسی به اطلاعات را به فرد یا افراد دیگر ندهند. اما  اطلاعات تماس ها و پیام ها در تلفن های همراه در مرکز داده های مخابرات نگهداری می شوند تا در صورت نیاز و وجود شرایطی خاص بتوان به آنها دسترسی داشته و نسبت به پرینت آنها از طریق قانونی اقدام نمود.

حال با توجه به توضیحاتی که دادیم می توان گفت که پرینت مکالمات و پیام ها فقط در اختیار صاحب خط قرار گرفته و برای هر فرد دیگری این اقدام غیر قانونی و ممنوع است. بنابراین برای دریافت این نوع پرینت ها در صورت نیاز باید به محکمه مراجعه نموده و با اثبات دلایل مورد پسند، اقدام به دریافت ریزمکالمات و ریز پیام ها از طریق مراجع قضایی نمود.

در ارتباط با پیام هایی که از طریق پیام رسان های خارجی رد و بدل می شوند، به دلیل اینکه سرورها در داخل کشور نبوده و قابلیت پاک کردن دو طرفه را دارند، نمی توان مورد پیگیری قرار گیرند. اما در صورتی که ارتباطات موجود از موبایل پاک نشده باشد، قابل استناد و بررسی خواهد بود.

نکته: با صدور مجوز میتوان به پرینت پیام ها و تماس های ورودی و حتی خروجی سیم کارت همسر خود دست یافت. در غیر این صورت گرفتن پرینت مکالمات همسر و امثال آن غیرقانونی بوده و برای مجرم مجازات در پی خواهد داشت.

در این مطلب بخوانید: نحوه گرفتن پرینت تماس های همسر و شرایط آن

وکیل پایه یک دادگستری مشهد

موارد مهم برای دریافت پرینت تماس و پیام ها

یکی از موارد مهمی که می توان به دادگاه مراجعه کرده و خواهان دریافت پرینت مکالمات همسر خود شد، وجود رابطه نامشروع است. زیرا هر فرد متاهلی که رابطه پیامکی یا تلفنی با شخص دیگری داشته باشد، مجرم محسوب شده و با درخواست همسر و ادعای رابطه نامشروع میان آنها، دادگاه مجوز دریافت پرینت ها را صادر خواهد نمود.

نکته: این نکته مهم را مدنظر داشته باشید که در صورت عدم صحت ادعای غیرواقعی در مورد رابطه جنسی و تهدید به آبروریزی از مصادیق افترا بوده و میتوان قانوناً ادعای حیثیت کرد. بنابراین در صورت شک به همسر خود در چنین مواردی قبل از هرگونه اقدامی همه جوانب را در نظر گرفته و سپس اقدامات لازم را انجام دهید.

وکیل خانواده مشهد

اثبات خیانت و رابطه همسر از طرق مختلف نیازمند دریافت کمک از یک وکیل خوب خانواده است تا با بهره مندی از تجربیات و دانش وی، بتوان درصد موفقیت پرونده را به نفع خود بیشتر کرد. پس در اولین فرصت ممکن با وکیل خانواده مشورت کرده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

شما همراهان گرامی می توانید از طریق شماره های موجود در سایت ( ۰۹۱۵۲۰۳۲۰۰۲ یا ۰۵۱۳۷۶۷۰۱۸۱ ) با عباس شفیعی وکیل خانواده مشهد در تماس باشید.

مراحل دریافت پرینت پیامک همسر

  • ارائه درخواست مبنی بر دریافت پرینت تماس ها و پیامک های همسر
  • ارائه دلایل و یا مدارک
  • بررسی موضوع توسط قاضی رسیدگی کننده به پرونده
  • مکاتبه قاضی پرونده با رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات کل قوه قضاییه
  • بازگو کردن اطلاعات پرونده برای رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات کل قوه قضاییه
  • تعیین بازه زمانی و تشزیح جزئیات اطلاعات مورد نیاز توسط قاضی
  • صدور مجوز در صورت نیاز و صلاحدید
  • دریافت پرینت پیام‌ها و تماس‌های ورودی و خروجی خط تلفن مورد نظر

در این مطلب می خوانید: نحوه گرفتن پرینت تماس های همسر و شرایط آن

نکته: به یاد داشته باشید به صرف شک داشتن به همسر مجوزی برای دادگاه نمی شود. که اقدام به اخذ پرینت تلفن همراه وی را کند.

بهترین وکیل مشهد

نمونه درخواست دریافت پرینت تماس ها و پیام های همسر

ریاست محترم دادگاه …….

احتراما به استحضار می رساند آقای ……….. از طریق خط …….. به شماره …….. تماس های مکرری با همسر بنده داشته است که این موضوع موجب شک بنده به رابطه نامشروع میان آنها شده است. لذا از محضر حضرتعالی درخواست گرفتن ریزمکالات و پیامک های ایشان با همسرم را داشته و متعاقبا خواهان مجازات کیفری آنها می باشم.

ضمناً لیست تماس های گرفته شده در تلفن همراه همسر بنده موجود می باشد.

عباس شفیعی بهترین وکیل پایه یک دادگستری مشهد

مشاوره رایگان با وکیل خانواده مشهد

نتیجه گیری

در این مطلب سعی کردیم به نکات مهمی که در مورد پرینت سیم کارت همسرتان لازم است بدانید اشاره ای داشته باشیم. اما با تمام این وجود توصیه می کنیم در صورت وجود هر گونه مشکلی بهترین راهکار در اولین قدم مراجعه به شخصی متخصص در این زمینه است. تا با کمترین پیامد بتوان مشکل پیش آمده را حل و فصل نمود.

شما همراهان گرامی در صورت بروز هر گونه مشکلی می توانید با عباس شفیعی بهترین وکیل خانواده مشهد از طریق شماره های موجود در سایت ( ۰۹۱۵۲۰۳۲۰۰۲ یا ۰۵۱۳۷۶۷۰۱۸۱ ) تماس گرفته و راهنمایی های لازم را نیز دریافت نمایید.

مرکز حقوقی محیا حق توس این افتخار را دارد که در کلیه دعاوی، امور شما را به‌ عهده گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا مشاوره تلفنی : 2002 203 0915