عباس شفیعی - بهترین وکیل در مشهد - حساب اجاره‌‌ای در ارز دیجیتال

حساب اجاره‌‌ای در ارز دیجیتال

اگر اندکی با بازار ارزهای دیجیتال و کریپتوکارنسی ها آشنایی داشته باشید، احتمالا در مورد حساب اجاره ای ارز دیجیتال هم شنیده اید. اما آیا اطلاعاتتان در این باره کافی است؟ در ادامه با عباس شفیعی وکیل پایه یک دادگستری مشهد همراه شوید تا اطلاعات جامعی درباره حساب اجاره‌‌ای در ارز دیجیتال بدست آوره و از مجازات آن مطلع شوید.

حساب اجاره‌ای چیست؟

در حال حاضر با داغ شدن بازار ارزهای دیجیتال بعضی از کلاهبرداران با سوءاستفاده از افراد ساده لوح و ناآگاه از قوانین موجود در جامعه با گرفتن اطلاعات حساب بانکی آنها اقدام به پولشویی و کلاهبرداری می کنند.

به این نحو که هر فردی برای ورود به بازار کریپتوکارنسی باید احراز هویت شده و حساب ارزی را به نام خود افتتاح کند تا درآمد حاصل از معاملاتی که انجام داده است، به این حساب واریز شود. حال از آنجایی که امنیت این حساب ها به کمک رمزهای خصوصی تأمین می شود، افراد دارنده این نوع حساب ها باید در نگهداری اطلاعات حساب خود کوشا باشند. حال اگر فردی اطلاعات حساب خود را در اختیار دیگران قرار داده یا از وی سرقت شده باشد، اختیار حساب از دست وی خارج شده و افراد سودجو می تواند به راحتی از حساب وی سوءاستفاده کرده و هویت خود را مخفی سازند. در نتیجه اگر فردی به هر نحوی به اطلاعات حساب دیگران دسترسی پیدا کند، عواقب حاصله به عهده صاحب اصلی حساب بوده و به دلیل پولشویی مشمول مجازات سنگین خواهد بود.

وکیل کیفری خوب مشهد

نکته: برای اینکه درک درستی از کاربرد حساب اجاره‌ای داشته باشید باید بدانید که پولشویی چیست؟

پولشویی فرایندی است که طی آن منشا پول بدست آمده پنهان و به یک سری کسب و کار قانونی منتقل شده و وجهه قانونی پیدا می کند. حال در این بین کلاهبرداران به پولشویی هم اکتفا نکرده و سعی دارند از طریق حساب اجاره ای فرآیندی تمیزتر را برای اقدامات بعدی خود مورد استفاده قرار دهند. در نتیجه با اجاره کردن حساب کاربران، رمز ارز، طلا یا دیگر کالاها را خریداری کرده تا پول تمیز و مشروع به‌نظر برسد.

نکته: به یاد داشته باشید که پانزی یکی دیگر از روش های کلاهبرداران برای به دام انداختن کاربران است که مورد استفاده قرار می دهند.

وکیل ارز دیجیتال مشهد

در این مطلب می خوانید: حساب اجاره‌‌ای در ارز دیجیتال

مجازات اجاره دادن حساب ارز دیجیتال

با در نظر گرفتن توضیحات ذکر شده در بالا می توان گفت که اجاره دادن حساب مشارکت در کلاهبرداری بوده و انجام آن مجازات سنگینی در بر خواهد داشت. از جمله:

  • استرداد همه وجوه مبادله‌شده به همراه سود حاصل از آن‌ها
  • پرداخت عواید حاصل از جرم شامل ۲۵ درصد از کل مبلغ مبادله‌شده
  • پرداخت مالیات حساب اجاره ای و وجه مبادله‌شده
  • تحمل حبس در زندان تا زمان تکمیل بررسی‌ها و شناسایی متهم اصلی

نکته: طبق قانون افرادی که دانسته و یا ندانسته اطلاعات حساب خود را در اختیار دیگران قرار داده و در انجام اعمال خلاف به آن‌ها کمک می کنند، شریک جرم بوده و علاوه بر تحمل حبس به پرداخت جریمه‌های نقدی نیز محکوم خواهند شد.

شما همراهان گرامی می تواند از طریق شماره های موجود در سایت  ۰۹۱۵۲۰۳۲۰۰۲ یا ۰۵۱۳۷۶۷۰۱۸۱ با عباس شفیعی وکیل پایه یک دادگستری مشهد تماس حاصل نمایید.

در این مطلب می خوانید: حساب اجاره‌‌ای در ارز دیجیتال

نکات مهم درباره حساب اجاره ای

  • لزوما از قانون حساب اجاره و عواقب آن آگاهی لازم کسب نمایید.
  • برای جلوگیری از عواقب اجاره دادن حساب خود، فریب افراد سودجو را نخورده و به راحتی به دیگران اعتماد نکنید.
  • محتاطانه‌ عمل کرده و رویای یک شبه پولدار شدن را فراموش کنید.
  • به هشدارهای لازم که برای شما در زمان ایجاد حساب کاربری ارسال می شود، توجه کافی داشته باشید.
  • هرگز با پولی که متعلق به خودتان نیست و از طریق فردی ناشناس به حساب بانکی شما منتقل شده است، رمز ارز خریداری نکنید.
وکیل حقوقی خوب مشهد
  • به یاد داشته باشید که خرید ارز دیجیتال برای دیگران می‌تواند برای شما پیامدهای قانونی در بر داشته باشد.
  • با کاهش خوش‌باوری در خود، احتمال دارد کمتر فریب افراد کلاهبردار را بخورید.
  • فراموش نکنید که فضای اینترنت سرشار از آگهی های تقلبی پر زرق و برق و وعده های پوچ کلاه بردارانی است که منتظر به دام انداختن افراد زودباور هستند.
  • به یاد داشته باشید که کلاهبرداران اغلب روش‌های جدیدی برای رو کردن داشته و با عناوین جدید و جذاب دست به وسوسه‌ی مردم می زنند.

عباس شفیعی وکیل پایه یک دادگستری مشهد

مشاوره رایگان با وکیل ارز دیجیتال مشهد

نتیجه گیری

بازاری که امروزه رمزارزها ایجاد کرده اند، بازاری پر از فرصت است که می توان با سرمایه دلخواه و ریسک های معقول در آن فعالیت نمود. اما هر زمان که با شرایط نامعقولی برای پولدارشدن آسان مواجه شدید، در صحت آن کار شک کرده و احتیاط های لازم را به کار گیرید. حال اگر با رعایت تمام جوانب دچار مشکلی در این زمینه هستید، بی شک یک وکیل متخصص می تواند کمک شایانی در این زمینه به شما داشته باشد. پس فرصت را از دست نداده و در اولین زمان ممکن با یک وکیل خوب مشورت کرده و راهنمایی های لازم در این خصوص را دریافت نمایید. زیرا شما به عنوان صاحب حساب در یک پلتفرم آنلاین ارز دیجیتال، تایید کرده‌اید که مسئول جرائم حساب خود هستید.

شما همراهان گرامی می توانید از طریق شماره های موجود در سایت ۰۹۱۵۲۰۳۲۰۰۲ و ۰۵۱۳۷۶۷۰۱۸۱ با عباس شفیعی وکیل پایه یک دادگستری مشهد در تماس باشید.

مرکز حقوقی محیا حق توس این افتخار را دارد که در کلیه دعاوی، امور شما را به‌ عهده گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا مشاوره تلفنی : 2002 203 0915